17.01.2008

Birinci Test'in Etkileri

Bilindiği gibi, 9 Ocak'ta Cafe Orta Dünya'da ilk beta testimizi gerçekleştirdik. Berker ve Buğra sağolsun, çok faydalı bir beta test olmuştu. En azından benim ve sistemin açısından. Bu beta test öncesinde(ordu yaratımında) ve sırasında aldığım çok sayıda notu günlerdir değerlendiriyordum. Ve nihayet bulduğum hataları giderip, Berker ve Buğra'nın feedback'i ve önerileri doğrultusunda özellikleri düzenlemeyi dün gece başardım. Hem birimlerin görünmeme mevzuunu, hem muhasara silahlarının atışlarındaki sapmaları, yapıların saldırı yapıp yapamaması konularını, diğer pek çok hatayla birlikte (umuyorum ki) bir çözüme kavuşturdum.
20 Ocak'ta yapılacak test de düzeltilmemiş versiyon üzerinden yapılacak. Benzer ve yeni hatalar bulabilecek miyim, bunu görmek istiyorum.
21 Ocak'tan başlayarak, bir önceki hatalar ışığında, yeni beta kitapçığı ve birim kayıt kağıtlarını hazırlayacağım. yani 21 Ocak'tan sonra görülen ıvır zıvırlar, stabil versiyonda görüleceklerin en benzerleri olacak.
Ayrıca yeni bir soru sormak istiyorum size:
Sneak-peek atraksiyonları ister misiniz? Hani böyle bi var olan özellikleri anlattığım ufak tefek postlar atabilirim arada sırada (en azından yayınlayana kadar). Şimdi bu soru için blogger'ın anket motorunu kullanmaya çalıştım, neticede iki soruluk bir şey değil mi, ama kullanamıyorum çünkü blogger saçmalayabilen bi arkadaşımız. O yüzden sizi yine öteki anket bölgesine göndereceğim:
Sneak Peek Anketi
Hepinize teşekkür ediyorum.

Hiç yorum yok: