13.02.2008

Dördüncü Testin Ardından

11-12 Şubat'ta yaptığımız dördüncü testin ardından, pek çok şey daha açıklığa kavuştu. Olması gereken ve olmaması gereken avantajlar ve dezavantajlara daha net şekilde karar vermemin yanı sıra, çok daha net açıklamalar yazmam gerektiğine aydım. Zira benim kullanılacağını düşündüğümden apayrı şekillerde anlaşılmalar oldu. Bu hadiselerdeki yardımlarından ötürü özellikle Semih'e çok teşekkür etmeliyim. Bir de Tunç'a tabii. Salı'dan sonra Tunç için ayrı bir baskı çıkarmayı bile düşünür oldum.
Tabii benim yaptığım "varsayım"ların, başkaları tarafından yapılmadığını görmek, apayrı bir deneyim oluyor.
Referansların düzeltilmesi gerek kitaptaki, bunu da gördüm.
Neticede yararlı bir beta test daha görmüş oldum. 3 farklı ordunun birbirine girmesinin nasıl olabileceğini de ayrıca görmüş oldum.
Bir de görünmez birimlerin oyunu ne kadar yavaşlattığını...
Ben notlarımı aldım ve son bir kez, bu sefer olabilecek en iyi şekliyle tekrar hazırlıyorum kuralları. Çeşitli gereksiz ayrıntıları dışarıda bırakıyorum ve yazımlarını düzeltiyorum...
Bu arada, beta test'in fotoğraflarına buradan ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok: